Jonte Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 OM ni har nån. Vilken använder ni och vart är den köpt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevenup Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 Hej! Örebro Agenturaffär har lister i olika utförande. M.V.H. Per-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 jag köpte via en lokal bildelsfirma och valde ut den ur en reservdelspärm med olika lister som kom från ett företag som heter TENA. Och nej.... ;) det fanns inga vuxenblöjor med i pärmen. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 Den här länken låg här på forumet tidigare. Kederlist Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 23, 2004 Author Share Posted August 23, 2004 jag köpte via en lokal bildelsfirma och valde ut den ur en reservdelspärm med olika lister som kom från ett företag som heter TENA. Och nej.... ;) det fanns inga vuxenblöjor med i pärmen. :lol: Det är alltså denna firma Tena? förstod på min googlesökning vad du menade med sista raden ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 jag köpte via en lokal bildelsfirma och valde ut den ur en reservdelspärm med olika lister som kom från ett företag som heter TENA. Och nej.... ;) det fanns inga vuxenblöjor med i pärmen. :lol: Det är alltså denna firma Tena? förstod på min googlesökning vad du menade med sista raden ;) Japp den är det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts