Micke333 Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 Hej. Har en Ford Pinto motor (gissar på -88), fick den med när jag handlade lite andra saker. Finns det något intresse för en sådan? Kom med ett vettigt bud så får du/ni komma och hämta den (står i Norrtälje, ca 7mil norr om Sthlm) // Micke Quote
Triumph Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Hej. Har en Ford Pinto motor (gissar på -88), fick den med när jag handlade lite andra saker. Finns det något intresse för en sådan? Kom med ett vettigt bud så får du/ni komma och hämta den (står i Norrtälje, ca 7mil norr om Sthlm) // Micke Quote
Triumph Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Hej. Har en Ford Pinto motor (gissar på -88), fick den med när jag handlade lite andra saker. Finns det något intresse för en sådan? Kom med ett vettigt bud så får du/ni komma och hämta den (står i Norrtälje, ca 7mil norr om Sthlm) // Micke . Hej har du motorn kvar Quote
Recommended Posts