r Anders Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Jag har fått ett erbjudande om vägassistans till 7:an. Kostar 360 kr / år. Är det nån som provat eller hört något om dom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuff Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Smidigt om man kan köra bilen till banan, gasa tills det rasar och sedan få bilen hämtad av bärgare för ynka 360:- per år. Givetvis ska man kräva att bilen körs till en auktoriserad märkesverkstad, dvs hem till garaget :) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted November 24, 2015 Author Share Posted November 24, 2015 Smidigt om man kan köra bilen till banan, gasa tills det rasar och sedan få bilen hämtad av bärgare för ynka 360:- per år. Givetvis ska man kräva att bilen körs till en auktoriserad märkesverkstad, dvs hem till garaget :) Har också tänkt den tanken :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Vanligast är att du blir bärgad till närmsta märkesverkstad, vilket i vårt fall blir hem Någon gång skall man väl ha tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabac Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Jag har fått ett erbjudande om vägassistans till 7:an. Kostar 360 kr / år. Är det nån som provat eller hört något om dom? Jag har fått samma erbjudande. Jag kastade det papperet, eftersom jag redan har- Falck Euro Asssistans. Falck är väl ett mera känt bolag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts