Borken Posted August 22, 2004 Share Posted August 22, 2004 Jag måste gnälla av mig....hur fan orkade ni med att göra alla detaljerna i hjulupphängningarna jag har svarvat små ringar å rör å sågat med kallsåg fan flera dagar och ändå har jag en hel del kvar...... hur gör ni utan tillgång till maskinverktyg? :( H Borken Nähä ner i källaren igen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted August 22, 2004 Share Posted August 22, 2004 Vi biter ihop och fortsätter - men visst fanken kan det vara riktigt trist bitvis... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted August 30, 2004 Author Share Posted August 30, 2004 Jaha då bidde det 26 st varg ....... :icon_blink: Om nån kan använda så har jag 26 st tvärborrade U järn storlek 40*40*3 hålet sitter 19 ut från "ryggen" och är 10 mm på 5 st och 6 mm på resten :) Tillbaka till kallsåg då :( H Borken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts