Biiren Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Hej någon som har koll på vilka splines det är på Opels nedre del och på volvo 240 knutkors??? Vill ju att det skall passa såklart ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 På min sitter det en sådan här Då slipper man tänka på att dem ska passa ihop Skickas från min iPhone via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biiren Posted September 11, 2015 Author Share Posted September 11, 2015 Jag har en sådan med men det blir för långt då. Menar du att du skall klämma volvons del med den ovala? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 11, 2015 Share Posted September 11, 2015 Nej inte Volvos, den är väl ihålig? Jag kommer att ha en skarv innan Skickas från min iPhone via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biiren Posted September 17, 2015 Author Share Posted September 17, 2015 Här är lite bilder på hur jag gjorde.. Hoppas de hjälper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Vilket lååångt ratt nav, var har du hittat den? Jag har hela klumpen längre bak men kanske ska tänka om tack för bilderna Skickas från min iPhone via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biiren Posted September 20, 2015 Author Share Posted September 20, 2015 De har jag gjort själv.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotograf2 Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 fungerar det bra med ett sådant servo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts