Krolleg Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 (edited) Skivbromsar från Ford Sierra ABS / Ford Scorpio vilket betyder att de är lite större än normalt på sierra. 260mm skivor istället för 240mm Bromsoken satt i min sjua i 2 säsonger, nya packningar och gummin i båda oken samt ny kolv i det ena. Skivorna är slitsade och borrade. Bromsbeläggen har mycket kvar på sig. Bromsarna fungerade finfint när dom satt på min bil men sedan har de legat i 2 år. Gratis för den som hämtar dom, kan skicka dom men då står köparen för frakten och den betalas till mig innan jag skickar. Edited January 6, 2016 by Krolleg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted January 6, 2016 Author Share Posted January 6, 2016 Bortskänkes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gulf62 Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 Bortskänkes Skicka upp dom till mig, är du snäll! Jag betalar självklart frakten - hur mycket? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 Har glömt kolla forumet på några dagar men jörgen bock i klubben har dom numera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts