Micael Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 (edited) Håller på att städa garaget. Hittade lite grejer som nån kanske kan vara intresserad av. Pris är det som ni tycker dom är värda. Blir jag inte av med det så går det till tippen. 1 st Zetec generator (saknar remskiva) 2 st Duratec generatorer 4 st Duratec kolvar med stakar, 2.0 orginal. beggade men helt ok 4 st Astra GSI kolvar med stakar, osäker på skicket 1 st Zetec tändspole, den modellen med låga tändkabelfästen 1 st Sierra säkerhetsbälte, ganska sunkit, legat i garaget lääääääänge 1 st duratec ventilkåpa 2 st duratec oljetråg 1 st startmotor duratec 2 st handbromsvajrar tror det är Austin. passer perfekt på en stel fordaxel. (Sålda) 4 st Peugeot alufälgar med slitna, gamla R-däck 205/55-15. ET-12. Ford bultmönster men centrumhålet är lite för stort. Dock använde jag dom under dom första åren och det funklade fint. Grejerna finns i Vallentuna och i Kista på vardagarna. Micke Edited August 26, 2015 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Duratec kåpan är den med skruvhål fök COP ? I så fall är jag intresserad. Bild? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted September 1, 2015 Author Share Posted September 1, 2015 ligger på skroten nu :( men den var inte för cop :) fälgarna finns kvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts