gabbes Posted July 8, 2015 Share Posted July 8, 2015 (edited) Nu skall mina besiktningshjul bort - det nya bygget har fel bultcirkel... OZ Superleggera 7x17 ET37, 4x108 bultcirkel: passande Ford mfl, däcken är Pirelli PZero Nero: 205/40-17 84W. Fälgarna är som bekant en av dom lättaste på marknaden-endast 6,9 kilo styck. Hjulen har som sagt endast använts som hjul till/från regbesiktning/besiktning av min amatörbygge samt några vändor "ner-på-byn" så jag uppskattar det till cirka 50mil. Dom är alltså i bästa skick-se bilder-inga kanstötningar eller så. Kan ev tänka mig byte med motsvarande fälgar i samma skick: OZ/BBS/Team Dynamics etc i svart färg med följande storlekar: 7x17 och/eller 8/9x17 fast endast med 4x100 bultcirkel istället - inget annat är aktuellt. Nypris på motsvarande idag ligger ju på 12-16'beroende på var man köper det - men det vet Ni ju som har koll redan, eller hur? Priside 6000:- eller högre bud.Kvitto finns givetvis på inköpet! Hjulen finns i Helsingborgsregionen.Jobbar oregelbundna tider så skicka ett mail så börjar vi med det. Hjulen finns i Helsingborgsregionen.Ha en bra dag!! Edited July 8, 2015 by gabbes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
British_Engineering Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Du har pm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabbes Posted August 8, 2015 Author Share Posted August 8, 2015 SÅLDA! Tack för visat intresse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts