Stimpy Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Hej söker nu något vassare att slänga i min seven. Hade tänkt en r1 drivlina komplett för att köras. Så är det någon som har en skicka ett prisförslag via pm så kan vi börja snacka. bor i varberg men har inga problem att köra en längre bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Hej Jag skall ju som bekant byta i min efter säsongen, jag har en komplett R1 05 drivlina (ej diff) eftersom jag skall in på Dyratec spåret med min sjua. Vi kan ju snacka om det är något sånt du är ute efter. Har backlåda och extra kabelhärva, besiktningsdämpare med kat. R1 instrument med varv och hastighet, oljetryck och temp isatt för kontroll av oljan. 175 insprutade hästar, plug and play! /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 11, 2015 Share Posted July 11, 2015 Du har PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts