Defence Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 Goodwood Festival på Motors tv :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Jag har tittat hela helgen.. Tror man måste försöka ta sig dit för att se det live någon gång :bowdown: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Nu är det ju ett tag sen, men det är en upplevelse http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=7674&hl=goodwood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Det stämmer, det är verkligen en upplevelse som inte liknar nåt annat. Åk dit om ni får möjlighet. Det är ju mer show än tävling, men man får se alla typer av tävlingsbilar och sportbilar berömda förare och mycket annat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Defence Posted June 30, 2015 Author Share Posted June 30, 2015 Kanske skulle vara en idé till nästa år :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Var inte " ledningen" för locost klubben där i år? Lite bilder o rapport för övriga kanske skulle uppskattas.... Alltid kul o kan inspirera andra o åka med klubb arr nästa gg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Var inte " ledningen" för locost klubben där i år? Lite bilder o rapport för övriga kanske skulle uppskattas.... Alltid kul o kan inspirera andra o åka med klubb arr nästa gg Alla klubbmedlemmar har erbjudits följa med på denna resa varav några i ledningen skall följa med (dock inte jag). GOODWOOD REVIVAL går av stapeln 10/9 - 13/9 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Ja ha ni har inte åkt än...då förstår jag att de inte finns bilder. Men resan va ju inte direkt locost. Dom flesta tycker nog att smärtgränsen för en träff ligger på nån tusen lapp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts