Ctrl Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Letar efter en Aeroscreen till min lilla loppa. Men har svårt att hitta var det finns. De gamla trådar som fanns i forumet var lite out of date tyvärr och har inte möjlighet att gjuta själv. Skall inte ha något stort utan letar efter en mindre bara. Några ideer var man kan hitta det? eller är det bara jag som är kass på att söka delar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Jag gjuter fortfarande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 (edited) carbonmods.co.uk Kitcardirect Edited March 14, 2015 by MickeJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ctrl Posted March 14, 2015 Author Share Posted March 14, 2015 (edited) Carbonmods verkar ha slutat tillverka sin Aeroscreen, dessutom är den lite stor. Aerodynamix har även dem slutat nyligen med all tillverkning. Kitcardirect verkar ha en trevlig sak där, något sådant jag söker. Vad tar du för en Aeroscreen Henke? Storlek på den? Är inte så långt att köra och hämta från Varberg heller. Så jag slipper använda postens varsamma hantering av paket. Edited March 14, 2015 by Ctrl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Jag har två modeller (Caterhams och MKs). Exakt mått har jag inte här utan får kolla på jobb imorgon. Återkommer med de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Jag köpte min från http://www.aerodynamix.co.uk/exterior-products.html De har flera modellar, inte supersnabb leverans men han höll vad han lovade och grejerna levererades hela och fina. :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Jag köpte min från http://www.aerodynam...r-products.html De har flera modellar, inte supersnabb leverans men han höll vad han lovade och grejerna levererades hela och fina. :thumbsup:/> Han har tyvärr packat ihop. Åtminstone tillfälligt. Kan ha lite delar kvar i lager som han säljer ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Han har tyvärr packat ihop. Åtminstone tillfälligt. Kan ha lite delar kvar i lager som han säljer ut. Det var ju synd.. Då har jag inte så många fler tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts