urstad Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 om bildernas ursprung stör någon tar jag väck dem. annars får de va kvar sålänge jag har plats. lite stora men jag tror det går att läsa om man zoomar lite sid1 sid2 sid3 sid4 mvh urstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 (edited) Björn Larsson står det på första uppslaget, kan det vara våran Björn "Real7" Larsson här på forumet tro? :) Alltså det som står under "Ursprunget" på sida 1. Edited August 15, 2004 by Henrik Nilsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 kul läsning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 440.....hm - tja, varför nöja sig med en smallblock när man kan ha en bigblockseven? :D Synd bara att det var grenrör och inte headers på den, jag hade aldrig kunnat motstå frestelsen att få dra ut fyra pipor på varje sida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest real7 Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 Björn Larsson står det på första uppslaget, kan det vara våran Björn "Real7" Larsson här på forumet tro? Alltså det som står under "Ursprunget" på sida 1. Så kan det vara. Mattias envisades med att ta massor av bilder där jag var med för att sedan inte använda dem. Kanske ett bra beslut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts