Biiren Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Hej har lite trubbel med mina bromsslangar fram. När man svänger fullt så kommer det väldigt nära fjantarna på stötdämparna. Så jag undrar om ni har några bra förslag eller tips på hur man kan fästa dom i den undre bäraren med typ buntband... Med vänlig hälsning, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Syns lite på denna bild Bild I byggtråden finns det fler bilder, jag bläddrar och ser vad som går att hitta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 (edited) Här finns också en bild Länk Även i inlägg #1139 och sista bilden. Jag har vanliga klämmor av två storlekar med gummi. En som passar bärarmarna och en som passar bromsslangen. Sätts ihop med M5 eller M6 skruv. Ett länk till tredje bilden från slutet i inlägg #1204: Länk Edited September 13, 2014 by cealm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biiren Posted September 15, 2014 Author Share Posted September 15, 2014 Tackar Cealm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts