Pac Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Hej! Det ser ut att finnas en liten chans att vädret blir OK imorgon på Onsdagsträffen så jag planerar att åka dit. Får jag någon fikakompis? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Nä men du får en lunchkompis imorgon ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Ja det skall bli trevligt Jocke! Det ser ut som om vädret kan hålla. Vi blir kanske tre bilar i em/kväll. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Postat Idag, 05:14 Va? Så tidigt var jag inte uppe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Nej just det, klockan går 1h efter här i locostMK-världen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 För en nyfiken, är det varje onsdag, och hur långt fram sträcker det sig? (har inte lyckats hitta vem/vilka som arrar i år) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 24, 2014 Author Share Posted August 24, 2014 Ja, det är varje Onsdag men jag vet inte när det slutar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts