Pac Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 (edited) Jag är ruskigt sugen på att få mer mil i bilen. Vem vill toura med mig idag? :) Edited July 24, 2014 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Jag är sugen men skall bort på annan tripp så funkar dessvärre inte idag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Sugen men sitter på en camping. Kan bjuda på kaffe i olofsbo om du åker kustvägen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 24, 2014 Author Share Posted July 24, 2014 Braxen och jag skall ut och fräsa runt Alingsås med omnejd senare i em. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Per, Jag vet att du jagar gram i bilen men retur på blinkersen eller något som visar att du skall återställa den väger ju inte sååå mycket :) Såg dig köra hemifrån nyss och det blinkade fortfarande vänster när du körde genom busshållplatsen vid ditt hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbx Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 Hej Per, Tack för en mycket trevlig tur igår och med ett bra avslut på veteranbilsträffen i Gräfsnäs. Det blev 16 mil för mig, bra shake-down inför Kinnekulle. /Mikael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 25, 2014 Author Share Posted July 25, 2014 Per, Jag vet att du jagar gram i bilen men retur på blinkersen eller något som visar att du skall återställa den väger ju inte sååå mycket :)/> Såg dig köra hemifrån nyss och det blinkade fortfarande vänster när du körde genom busshållplatsen vid ditt hem. På riktiga bilar sköts returen på blinkersen manuellt. Allt annat är överdådig lyx. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 25, 2014 Author Share Posted July 25, 2014 (edited) Hej Per, Tack för en mycket trevlig tur igår och med ett bra avslut på veteranbilsträffen i Gräfsnäs. Det blev 16 mil för mig, bra shake-down inför Kinnekulle. /Mikael Tack själv! Det var trevligt. :) Gräfsnäs var fint, men vi glömde badbrallorna! Edited July 25, 2014 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts