Jonas Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Någon som ska dit i helgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Jag åker dit på Lördag Utan 7:a eftersom jag hoppar på kryckor. SSM är en tradition som jag besökt i många år och alltid lika kul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Jag kommer också att vara där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Söndagen absolut, möjligen även lördagen om massa saker utanför min kontroll går i lås. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted July 4, 2014 Author Share Posted July 4, 2014 (edited) Hade varit roligt att få ansikte på lite namn här på forumet. Jag kör antingen en grön hundkoja med texten "100% BMW FREE" i bakrutan eller Rally pimpad Vauxhall Viva med "65" på dörrarna. Kommer nog vara där både Lördag och Söndag. Edited July 4, 2014 by Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swe7 Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Kommer på söndag. /Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Jag ska dit imorgon, lördag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 Det var en riktigt trevlig tillställning! Och vilket väder det var!!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted July 7, 2014 Share Posted July 7, 2014 Vädret känns lite i ansiktet i dag ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts