Daffe Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Tänkte åka och titta på Blacracet i Akalla den 11/8 det är där det brukar bli störst uppslutning, mycket kul bilar att titta på, tyvärr är det en hel del pockemonbilar :prop: också men det får man ta. Om någon vill hänga på så kan vi samlas vid preem på norrmälarstrand vid 19.00. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Självklart !!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted August 7, 2004 Share Posted August 7, 2004 Jag ska försöka hänga på, om jag inte svetsat fast mig ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted August 9, 2004 Share Posted August 9, 2004 Inga fler i Sockholm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted August 9, 2004 Share Posted August 9, 2004 Micke och jag kommer i alla fall! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted August 9, 2004 Share Posted August 9, 2004 Kul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted August 9, 2004 Share Posted August 9, 2004 Man är ju bra sugen att testa sin bil mot andra.... Vi måste ju få folk att förstå vad en liten lätt oansenlig bil är kapabel till. :whistling: Ska försöka komma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 11, 2004 Share Posted August 11, 2004 Ursäkta en okunnig, men vad är det för typ av race? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted August 11, 2004 Share Posted August 11, 2004 Ursäkta en okunnig, men vad är det för typ av race? Man racar 201 m, på avstängd väg, godkännt av myndigheterna mer på: www.blackrace.nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted August 11, 2004 Share Posted August 11, 2004 Ny samligsplats Bilia Haga Norra så slipper vi citytrafiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted August 11, 2004 Share Posted August 11, 2004 Ny samligsplatsBilia Haga Norra så slipper vi citytrafiken Kanon, tror det är lättare att hitta för Micke då, eftersom han avgudar Volvo ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts