cealm Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 2014-08-24 är vi välkomna till Eskilstuna och Ekeby Veterandag. Föranmälan i tråden på vanligt sätt: 1. Carl-Erik Almskoug "cealm" 2. 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 14, 2014 Author Share Posted August 14, 2014 Snart dags för en ny Veterandag i Eskilstuna. Karta så ni hittar till vårt område. Hittills bara en anmäld = jag. Blir det någon till? (regn = force majeure för min del). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Ingen bil längre men kommer gör jag :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Jag tänker komma om väder mm är ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Kommer om inte det regnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Utan bil, men jag tänkte komma förbi om väder är ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 24, 2014 Author Share Posted August 24, 2014 Kl 11:25 var det dags att koppla ihop bilarna för att åka till Ekeby 2014. Då börjar regnet. Ekeby avblåst, eller? Jag ringde och kollade det lokala vädret hos Alfa-Ronny som är på plats i Eskilstuna. Sol och blå himmel! Viss skillnad mot det lokala Arboga vädret. 11:32 kopplar ihop bilarna och ger Ekeby 2014 en andra chans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 24, 2014 Author Share Posted August 24, 2014 Vände efter ungefär 2 mils resa mot Eskilstuna. Bra med towbar. http://www.youtube.com/watch?v=zxIwIhNIpwg&feature=youtu.be Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 He he, vädret var minst sagt svajigt idag men tämligen lite föll faktiskt över Ekeby som tur var, så du skulle ha hållit ut. Eloge till två bra försök ändå :) Klubben representerades av dagens viking Jonte :thumbsup:/> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts