moberg Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Hej finns det någon som skulle kunna hjälpa mej att kona upp 140 spindel så den passar med transitled? hade tänkt att jag skulle hittat nån brotch för vettig peng men inte. Så jag kanske kan "hyra" nån som vill hjälpa mej? :rolleyes:/> //Moberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbx Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Hej finns det någon som skulle kunna hjälpa mej att kona upp 140 spindel så den passar med transitled? hade tänkt att jag skulle hittat nån brotch för vettig peng men inte. Så jag kanske kan "hyra" nån som vill hjälpa mej? :rolleyes:/>/>/> //Moberg Jag kan hjälpa dig. Håller till i Hol inte långt från Vårgårda. /Mikael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moberg Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 JAAAAA :) var i hol håller du till? ringer du mej? 0730763100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Hol? Där servar jag hojen, om det är den utanför Alingsås. Biscaya är bäst! /Fredrik Monster 900. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moberg Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 Jajamensan det är där. Å dom e kanon dom flesta i Hol för imorn åker jag till Mikael å hans garage å får konat upp mina spindlar :notworthy: Kram... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts