Jocke E Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 Tjenixen Vi (Jag och Daffe) tänkte ta en liten tur ut till Brostugan på torsdag. Engelsk sportvagnsträff ( om vi platsar ;) ) Finns det intresse för er i stockholmstrakten att ta ett litet "run" i det vackra svenska sommarvädret? Svara här eller PM'a så kommer vi överens om en mötesplats för gemensam färd ut till Drottningholm. Mitt förslag är macken vid Torildsplan kl 18, men det är ju inte hugget i sten. Om det nu inte regnar förstås... :icon_angry: Väl mött. :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 Jag är sugen... Ska bara kolla med chefen, hon som bestämmer... Men jag tror och hoppas att det skall gå bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted August 5, 2004 Author Share Posted August 5, 2004 Jaha, vi vart 4 bilar som dök upp. Dock inte Micael (regeringen sa väl ifrån antar jag ;) ) Nästa gång kanske fler kan hänga på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenny Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Jovisst är man sugen att hänga på till en träff :wohow: , men just nu tar uppstarten av ramen tid... PM:a gärna om det blir något nära Borås/Göteborg eller så... :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 (edited) Du har så rätt Zaphod... Regeringen hade tydligen sin "Gå ut och gå med grannkärringarna och snacka skit om gubbarna kväll" igår, så Jag fick snällt vara hemma med barnen. Men det är inte så trist heller. :D Edited August 6, 2004 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts