Mattias Lindvall Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Slänger ut en blänkare eftersom det säkert ligger lite bra o ha saker därute. Jag behöver köpa: Styrknutar helst Borgesons rostfria 3/4-DD samt 9/16-36-3/4-DD. Instrumentpanel Sierra, modell nyare med varvräknare. Huvudcylinder samt slavcylinder till min koppling. Kommer säkert uppdatera efterhand men riv gärna i gömmorna och hör av er om ni hittar något ni vill sälja, allt detta finns ju att köpa nytt och det blir kanske så om det inte blir några napp men frågan är ju fri. Med vänlig hälsning Mattias Lindvall SH NERO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Hej Mattias, jag har en Sierra på gården som är på väg till skroten. Västervik är en bit bort så jag vete sjutton hur vi skall få upp instrumentpanelen, men om du har någon bra transport-idé så är panel och vad du behöver i övrigt ditt. Du kanske tom kan få upp hela bilen? :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Du har pm....;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted September 24, 2014 Author Share Posted September 24, 2014 Jaha, nu är det dags igen att gå ut o riva lådorna. Jag är på jakt efter sånt som får en Pintomotor att bli lite vassare. Kam, ställbart drev etc...... Om det är någon som har en lamelldiff eller liknade kan det också vara intressant. Hör av er...... Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted August 14, 2015 Author Share Posted August 14, 2015 Hej alla Fick till slut tag på en viskodiff så nu ska det uppgraderas till bultade drivaxlar och skivbromsar, följdfrågan kanske är självklar men jag ställer den ändå. Är det någon därute som har något dyl till salu eller tips på sökvägar, har provat blocket och div forum utan större framgång. Vet tyvärr inte var klumpen fick tjänstgöra från början, men det kanske är samma bultdelning på Scorpio och Sierra så man kan välja vilken som!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Nu är jag ingen expert men det finns väl 100mm och 108mm (minns ej om det är bultdiameter eller ytterdiameter på knutarna) på dessa. Nästan alla är dock 100mm. För 108mm har jag knutar och axlar liggandes (felköp) men rätt säker på att du har 100mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted August 14, 2015 Author Share Posted August 14, 2015 Tack Martin, diameter 100 är det jag har, så mer expert än mig iaf. Synd att dina inte passar, men jag får hoppas någon annan har att sälja. Tills vidare gläds jag åt att nåt är hundra i garaget Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts