Kamikaze Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Igårkväll startade jag motorn för första gången en underbar känsla!!!! :wohow: :wohow: :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Hehe.. Grattis.... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Man får väl lov att gratulera, kommer själv ihåg känslan :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Grattis snart där själv, provade elsystemet lite i helgen och både startmotor + bensinpump funkade :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Igårkväll startade jag motorn för första gången en underbar känsla!!!! :wohow: :wohow: :wohow: sedär ja.... då är det strax dax att åka till älmhult för att smygtitta lite på provkörningarna det är ju inte så långt bort.... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerraCvh Posted July 27, 2004 Share Posted July 27, 2004 Säg till så kommer jag med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamikaze Posted July 27, 2004 Author Share Posted July 27, 2004 Ni är välkommna när ni vill! :thumbup: DEt är bara att slå en signal på 0476-15257 eller 0733-641724! Jag är hemma i fem veckor till from måndag! Berra: du känner inte en kille som heter Frank Ekstrand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Igårkväll startade jag motorn för första gången en underbar känsla!!!! :wohow: :wohow: :wohow: sedär ja.... då är det strax dax att åka till älmhult för att smygtitta lite på provkörningarna det är ju inte så långt bort.... :) Jag hänger oxå gärna på :thumbup: /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 1, 2004 Share Posted August 1, 2004 Hmmm....' 3 st. på väg till älmhult... Kamikaze kansker arrangerar en garage träff snart då :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 1, 2004 Share Posted August 1, 2004 Kamikaze kansker arrangerar en garage träff snart då :hypocrite: vore väldigt lämpligt!!!, vi tar med fika :thumbup: /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 Älmhult är nog lagom långt. Har kört en hel del mil de senaste dagarna. Erfarenheter: R-däck kastar fruktansvärt mycket sten och grus. man vänjer sig först var det bara jobbigt att köra men det blir roligare för varje km. Lastbilar är gigantiska på nära håll. 008or vattenplanar direkt. Det var värt två års byggande. Kände flera Ekstrand under min tid som militärflygtekniker men man använde sällan förnamn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerraCvh Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 lyckades skriva utan att vara inloggad, klantigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts