Martin Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Har någon använt plastidip http://www.youtube.com/dipyourcar ? Jag är nog rätt nöjd med valet av färg på min kaross men om man någon gång vill byta så känns det dels som att våra bilar är väldigt tacksama att måla om och att detta är en väldigt billig metod för att variera sig lite då och då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kghaas Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Alt som er sort på min bil er PlastiDip, foruten på eksos. Trenger ikke vaske bilen en gang før du legger på. Får du riper så bare legger du på mer lakk, selv etter et år Når du er lei fargen så drar du det av. NB: Hvis du skal maskere med tape, så må du ta bort tapen innen 30 sekunder. Hvis ikke får du ikke et clean cut. Da følger nemlig plastidippen med.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AD7 Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Alt som er sort på min bil er PlastiDip, foruten på eksos. Trenger ikke vaske bilen en gang før du legger på. Får du riper så bare legger du på mer lakk, selv etter et år Når du er lei fargen så drar du det av. NB: Hvis du skal maskere med tape, så må du ta bort tapen innen 30 sekunder. Hvis ikke får du ikke et clean cut. Da følger nemlig plastidippen med.... Hur är den emot stenskott? Grus / sten Blir det lätt märken eller? Vilken produkt har du använt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kghaas Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Fungerer fint mot stenskott. Blir det merker så sprayer du bare på. Dennye og gamle Dippen flyter sammen. Jeg har burkt en standard Sort 400ml sprayboks. Leste et sted at biltema hadde fått dette nå, men jeg kan ikke bekrefte det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Alt som er sort på min bil er PlastiDip, foruten på eksos. Trenger ikke vaske bilen en gang før du legger på. Får du riper så bare legger du på mer lakk, selv etter et år Når du er lei fargen så drar du det av. NB: Hvis du skal maskere med tape, så må du ta bort tapen innen 30 sekunder. Hvis ikke får du ikke et clean cut. Da følger nemlig plastidippen med.... Du skriver att man ska ta bort tejpen inom 30 sekunder. Har du bara lagt 1 lager eller hur gör du vid fler lager? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kghaas Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 30 sek etter siste lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts