daromer Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 (edited) Då det inte blev någon flytt så är det fortsatt byggande som gäller på 7an Men för att göra detta behövs lite delar så det jag letar efter eller om ni har tips är följande: * Stolar * Plastdetaljer. skärmar? (kon köpt) * 4-punktsbälte Växjö trakten. Eller om ni kan skicka. Kan även tänka mig köra en bra bit för rätt delar och pris. Edited December 12, 2013 by daromer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Har en högerspindel över... vet dock inte om det är tidig eller sen modell. Transport åt Växjö... går alltid att lösa. Med vänlig hälsning, Patrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1911DAX Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Har ett par 164 spindlar liggande som jag köpte på mig för ett par årsedan utifall jag inte skulle få mina tanusspindlar godkända. Visserligen inte i närheten av Växjö, men hittar du inte i närheten så borde vi kunna lösa detta på något sätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daromer Posted November 21, 2013 Author Share Posted November 21, 2013 1911DAX: Verkar som om jag fått tag på spindlar. Han säger att han skickat så får se lite om de dyker upp. Om inte säger jag till! Uppdaterat första inlägget med vad som behövs just nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moberg Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Har ett par 164 spindlar liggande som jag köpte på mig för ett par årsedan utifall jag inte skulle få mina tanusspindlar godkända. Visserligen inte i närheten av Växjö, men hittar du inte i närheten så borde vi kunna lösa detta på något sätt. du har fått ett Pm :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daromer Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 :) Som det ser ut nu har jag 4 par spindlar här. Ska hämta 2 till nu så ev kan jag faktiskt ha 2 till övers för framtida bruk :) Fick nämligen en hel 140 framvagn i nyskick. Satt på en 140 som skulle renoveras upp :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daromer Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 Uppdaterat listan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Jag har skärmar fram, bak och stolar... CSR fram eller runda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daromer Posted December 20, 2013 Author Share Posted December 20, 2013 Tjo, Stolar köpta. Skärmar är jag sugen på men står lite halvt på Is för tillfället då det nog blir ändringar på vilka däck som ska sitta på. Däremot letar jag godkända 4-punkt bälten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts