Fredo Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 (edited) Dämpare sålda, stolarna kvar Dessa trodde jag skulle gå först! Aldrig använda dämpare och endast provmonterade stolar. Sista försöket att sälja, annars får de gå upp på hyllan igen. Stolar: Cobra Roadster 7 i svart vinyl och svart trim. Inklusive underrede för justering i längdled (bygger ca 2-2,5 cm på höjden) Nypris ca 4500 per styck utan underrede. Ge mig 4000 för paret och sitt som en kung. För dyrt? Knappast, men kom ett bud i så fall. GAZ dämpare från dampertech, för super 7 bygge. Helt nya i låda med testprotokoll. Ställbara. Ge mig 2700 för allihop och du kommer att äga dem! /Fredrik MAIL: rattsmedicin@gmail.com Edited August 22, 2013 by Fredo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredo Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 (edited) Dämparna SÅLDA Stolarna finns kvar :)/> Edited August 22, 2013 by Fredo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jalle Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Dämparna SÅLDA Stolarna finns kvar :)/>/>/>/> Tack för trevlig pratstund ! Provmonterade! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludde1 Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 tjenare, hur breda är stolarna? alltså yttermått i sits? mvh marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Tolvsbo Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Dämpare sålda, stolarna kvar Dessa trodde jag skulle gå först! Aldrig använda dämpare och endast provmonterade stolar. Sista försöket att sälja, annars får de gå upp på hyllan igen. Stolar: Cobra Roadster 7 i svart vinyl och svart trim. Inklusive underrede för justering i längdled (bygger ca 2-2,5 cm på höjden) Nypris ca 4500 per styck utan underrede. Ge mig 4000 för paret och sitt som en kung. För dyrt? Knappast, men kom ett bud i så fall. GAZ dämpare från dampertech, för super 7 bygge. Helt nya i låda med testprotokoll. Ställbara. Ge mig 2700 för allihop och du kommer att äga dem! /Fredrik MAIL: rattsmedicin@gmail.com Hej. ar du stolarna kvar? Kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts