chrilla Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Söker en noskon till Mk indy, någon som har en över, även skadad är av intresse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Jag har... Hur många behöver du? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrilla Posted August 20, 2013 Author Share Posted August 20, 2013 Aha, du har noskon till Mk med, försökte passa in Mk huv mot locost nos men insåg att det blir enklare att köpa ny nos. Jag slår en signal under dagen. / Christian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Det är inte lätt att passa in de... Har gjort det en gång och troligen kommer jag aldrig göra de igen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts