AD7 Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 Har köpt en bil som kommer byta ägare på måndag. Hur snabba är Bilsport o MC om jag skickar in alla bilder kan jag ha försäkringen klar på måndag så jag slipper åka på straffavgift från Trafikskadeföreningen? Quote
Krolleg Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Ring till dom. Ta kort/scanna försäkringsansökan och maila tillsamans med bilder så kan dom nog ge dig ett förhandsbesked på försäkring på några minuter Quote
fleffas Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Har köpt en bil som kommer byta ägare på måndag. Hur snabba är Bilsport o MC om jag skickar in alla bilder kan jag ha försäkringen klar på måndag så jag slipper åka på straffavgift från Trafikskadeföreningen? trafikförsäkring ,som du behöver får du nog direkt utan några papper Quote
Mildseven Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Glöm inte vapenlicensen också //Per :racesmile: Quote
Recommended Posts