Henke_HJCC Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Nu har jag äntligen fått en shop som fungerar. Kommer lägga upp allt här. Mått bilder m.m. Kommer att utöka sortimentet med avgas/insugs flänsar m.m. framåt hösten. Håller på att ta fram en massa roligt godis nu. http://shop.hjcc.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Ser bra ut men som du skriver, många bilder och rikligt med information. Tips.. "Vikten som har angetts är endast för att räkna frakten." - Ta bort denna vikt så den inte är synlig. Köpare är inte intresserade av fraktvikt utan fraktkostnad. Sen är såklart produktvikt intressant :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 16, 2013 Author Share Posted July 16, 2013 Yes... De kommer... Tiden räcker inte till just nu ;) Men ju mer info ju mindre telefonsamtal, mätningar och bilder måste jag skicka som jag istället kan lägga på att plasta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 16, 2013 Author Share Posted July 16, 2013 Fraktvikten är för att fraktkostnades ska bli rätt vid utcheckningen och där ser man också alternativen där finns att få den fraktad samt kostnad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Uppdaterat ännu mer nu. Kommer även lägga upp alla produkter jag använder mig av i min tillverkning. Perfekt för er som vill prova själv och inte vill köpa biltema slasket... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Något bakparti på g? :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Uppdaterat ännu mer nu. Kommer även lägga upp alla produkter jag använder mig av i min tillverkning. Perfekt för er som vill prova själv och inte vill köpa biltema slasket... Vad är det för fel på Biltemas lamineringsepoxi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Bäst-före datumen har oftast gått ut samt onödigt dyr... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Kommer två olika bakparti nu till höst... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Kommer två olika bakparti nu till höst... Gott :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts