vedde Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Hej Hoppas många har semester och njuter av det fina vädret. Vi är några kring Uppsala som tänkte åka på Ulva Kvarn träffen imorgon kväll bara för att träffas och sparka däck och visa upp våra bilar för V8 folket. Plats: Ulva Kvarn, norr om Uppsala Tid: ca: 17-21 kom när ni hinner Kostar inget men är en trevlig utflykt. Hoppas vi ses där /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 15, 2013 Author Share Posted July 15, 2013 Nu är vi fyra olika bilar som kommer, kul om vi kunde få hit lite Stockholmare också. Kom och mingla med oss även utan sjua! /Fredrik Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk 4 Beta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 16, 2013 Author Share Posted July 16, 2013 Ni som har semester och inte har kvällen planerad - Kom till Ulva och ät glass och fika med oss! Skriv in Ulva Kvarn på google Maps så hittar ni dit. Gamla E4 ca. 1 mil norr om Uppsala, kör förbi militärflygfältet F16 och sväng vänster efter ni kört över Fyrisån, sedan är det rakt fram ett par km tills ni kommer fram till Ulva kvarn. Väl mötta ikväll. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AD7 Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Är ni kvar även vid 19? Sugen på att åka och kolla men då ska det finnas sjuor på plats. Blänkande gamla slöa bilar är inte min grej :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 16, 2013 Author Share Posted July 16, 2013 Hej Jo vi brukar vara kvar ett par timmar, kan inte garantera att alla 4 är kvar men några av oss i alla fall. PeÅ's som är till salu kommer att vara där, ge dig till känna bara så vi vet om du varit där. Annars ring mig: 0708-697979 vi kanske står i glass kön. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AD7 Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Hej Jo vi brukar vara kvar ett par timmar, kan inte garantera att alla 4 är kvar men några av oss i alla fall. PeÅ's som är till salu kommer att vara där, ge dig till känna bara så vi vet om du varit där. Annars ring mig: 0708-697979 vi kanske står i glass kön. /Fredrik Kommer fram och glor lite extra om jag hinner dit i tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 16, 2013 Author Share Posted July 16, 2013 50 % bortfall. Jag och Donkervoort Stefan sen en massa jänkare. Fint väder och trevligt folk och gott kaffe så det gjorde inget. Det blir fler tisdagar. / Fredrik Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk 4 Beta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 kul att stefan fixat sin :thumbsup: Tokmeckade r1 idag men kl 6 så såg de ut så här ! Hade ingen lust att åka omappad sjua till uppsala...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AD7 Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 50 % bortfall. Jag och Donkervoort Stefan sen en massa jänkare. Fint väder och trevligt folk och gott kaffe så det gjorde inget. Det blir fler tisdagar. / Fredrik Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk 4 Beta Var den röda din? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 17, 2013 Author Share Posted July 17, 2013 (edited) Hej Nä den röda är ju en Donkervoort så det är Stefans, min var den ruffiga brevid med R1 motorn. Tyvärr kom inte PeÅ som har sin bil till salu, och Stigge hade soppa torsk i sin. Micke- nu är du ju nästan hemma! /Fredrik Edited July 17, 2013 by vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts