AD7 Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 (edited) Inspiration till helgen Mer vikt, mer effekt. 56.8 Edited July 5, 2013 by AD7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AD7 Posted July 5, 2013 Author Share Posted July 5, 2013 och seven Mindre vikt, mindre effekt :racesmile:/> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 + slicks :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AD7 Posted July 5, 2013 Author Share Posted July 5, 2013 + slicks :-) Rackarns bilar och gå helt klart. Är det R-däck som gäller i Modsport? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 som Lupus skrev slicks, man bör väl lägga till en riktigt duktig förare i 7:an. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Tycker att föraren känns bekant på något konstigt vis :prop: Det är för att jag tittar på Top Gear - måste vara - The STIG! Vit hjälm i alla fall och minst lika skicklig. Men jag skulle aldrig byta min sjua mot en 800hk riskokare. Sjuan är ju unik och sjukt rolig. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Det är Phantom Supran. Har gjort vingen + massa aero på den. Kan inte jämföra modsports bästa förare med slicks mot en trackday åkare av bättre sorten som kör r-däck. Kvittar om han har 835hk .... Bilen väger nästa de dubbla... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts