dmc12Hank Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Hej! Nån som vet vad Svensk Bilprovning har för prislista för Enskilt godkännande? Jag ringde och fick detta till svar efter lång väntan och rådfrågning av kollegor. 1380:- Inreggning i systemet 940:- Själva besiktningen Vägning 300-500 570:- för att det är amatörbyggt. Summa: 3390:- Stämmer det tror ni eller har hon blandat ihop det med registreringsbesiktning? Nån som har koll? Henrik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Se till ayy få det skriftligt så kan de inte slingra sig Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Utgå ifrån att det är fel men var glad om det är rätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Som sagt få det skriftligt, Förre året när jag gjorde enskild godkännande och även en hel del andra så va prislistan 3000:- för första timmen, sedan 1000:- för varje påbörjad halvtimme (eller om det va timme) Jag hade rätt tur, fast min besiktning tog ca 7-8 timmar totalt så betalade jag bara för den första timmen samt 300 för vägningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts