pixbo Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Nu äntligen kom dämparna från GTS,och de ser lite dassiga ut.Gummibussningarna är itrykta utan något smörjmedel,vilket gör att de inte gått igenom ordentligt.Det ser ut som om jag fått vad jag betalat för.Nog med pessimism!Bussningarna kan jag byta ut mot pu,sen blir de nog bra. Dock vill jag ha feedback ifrån er som har likadana dämpare. mvh pixbo :) ps.Jag skall ta bilder när jag hittar min kamera ds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uttis Posted July 11, 2004 Share Posted July 11, 2004 nu får du allt ta och leta på den där kameran :whip: tänkte ev köpa likadana skulle vara kul och höra vad du tycker om dom, vad dom kostade totalt, och hur lång leveranstid det var Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 11, 2004 Share Posted July 11, 2004 Ett annat alternativ kan vara Protech. Dessa har jag på mitt bygge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uttis Posted July 11, 2004 Share Posted July 11, 2004 ok vad handlar det om för pengar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted July 11, 2004 Share Posted July 11, 2004 ok vad handlar det om för pengar? Har för mig att de kostar runt £66 styck eller nått... Själv fick jag tag på ett set sprillans nya GAZ dämpare för £142 på www.ebay.co.uk min polare ska ta hem dem nu när han ska över och hälsa på familjen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted July 11, 2004 Share Posted July 11, 2004 Det var visst dessa jag tänkte på: http://www.icondevs.co.uk/products.htm Men jag tycker dock att de ser ganska identiska ut? :huh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 12, 2004 Share Posted July 12, 2004 ok vad handlar det om för pengar? I senaste Kitcar Magazine annonseras dom ut för £300 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts