xtimmyx Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 (edited) Säljer nu mina Cobra-stolar pga för att jag har för avsikt att byta till något obekvämare. :prop: Ärligt talat tycker riktigt bra om dessa men vill köra 6-punktsbälte i år och då blir det knepigt med dessa. :( Utifrån vad jag kunde se i mitt mörka garage så är de i utmärkt skick, kunde inte hitta några skador på dem alls. Att det bara är bild på den ena är för att den andra göms under aeroplåten, men det är ju passagerarstolen som rimligtvis är ännu mindre använd. Här finns en bättre bild på hur modellen ser ut för er som inte känner till den: http://www.ga1.se/cobra-roadster-7-racingstol--p-966-c-178.aspx Om det är skinn eller vinyl är jag ärligt talat inte skolad nog att avgöra, men de som har koll kanske kan avgöra utifrån bilden. Priside: Bjuder någon 4.000kr för dem båda så är jag mycket nöjd, men kan släppa dem för 3.500kr om intresset är svalt. Kan sälja dem styckvis, men då till samma pris som för båda. :hypocrite: Edited February 17, 2013 by xtimmyx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Tolvsbo Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Har du någon form av underrede till dom? Ingår bälten? Kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtimmyx Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 Har du någon form av underrede till dom? Ingår bälten? Kent Nej de står direkt på golvet med genomgående bult. Bälten ingår inte. Jag har 2st par 4-punktsbälten som jag inte kommer använda men risken finns att jag behöver dem vid besiktning så de behöver jag behålla. Jag var och mätte lite förut och kom fram till att min sittbrunn är 43cm bred och där platsar de perfekt. Går säkert få ner dem i något trängre utrymme också med lite våld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtimmyx Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 Uppdaterade första inlägget med vettiga bilder på dem nu när jag skruvat ur dem. Har inspekterat dem och kan inte hitta några skador på dem öht, vilket bilderna förhoppningsvis också kan intyga. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtimmyx Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 *SÅLDA* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts