jonasw Posted February 11, 2013 Posted February 11, 2013 Ska bygga ihop min diff med Quife, upptäckte nu att mina bultade drivaxlar är olika långa vilket inte passar i Quifen. Beror nog på att jag har en lsd som ska byggas om. Behöver en diff med bultade axlar eller bara axlarna Quote
Guest micke r1 Posted February 12, 2013 Posted February 12, 2013 (edited) följde de inte med nya axlar till quaifen ? Om jag minns rätt så är det en annan låsning axielt på dom http://www.quaife.co.uk/shop/search/results/taxonomy%3A824%2C621%2C150%2C154?page=1 Edited February 12, 2013 by micke r1 Quote
jonasw Posted February 12, 2013 Author Posted February 12, 2013 Man kan köpa komplett för några tusen extra men Quife sa att det inte var nödvändigt då orginal axlar passar dock utan låsning. Vad jag då inte visste var att mina LSD axlar inte passar. Sa till dom att det var en sådan diff jag har men det var inga problem enligt dom :banghead: Quote
Guest micke r1 Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 (edited) ok ! va synd att du inte sa nåt tidigare, hade både långa o korta såna låg. slängde dom förra veckan. Kolla med vedde han har ju grejat med de där han kanske har nån..... Edited February 13, 2013 by micke r1 Quote
Recommended Posts