Daffe Posted January 31, 2013 Posted January 31, 2013 Har mina funderingar på att svettsa en egen ram. Ni som gjort det hur lång tid tror ni det tar att svettsa en egen ram om alla bitar finns kapade och klara. Svettskunskaperna är medelnivå, den som jag har i åtanke gör det ett par gånger i veckan. Quote
Tabac Posted January 31, 2013 Posted January 31, 2013 Cealm kanske har gjort en egen tidsstudie på det ?? :lol: Quote
PeÅ Posted February 1, 2013 Posted February 1, 2013 Hejsan daffe jag tror att det ganska svårt att tidsuppskatta ett sådant jobb eftersom alla jobbar olika snabbt. När jag byggde mitt första chassi så jobbade jag hela dagarna och byggde ett rullande chassi på ung en vecka. Min nyfikenhet beträffande tids skillnaden att bygga två chassin parallellt med ett enda gjorde ju att detta jobb gick snabbare eftersom man visste hur man skulle 'göra' dvs jag slapp en del göra om misstag. PeÅ Quote
Recommended Posts