DIRAVI Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Ja, jag har ju köpt färdig bil jag! Bilden kanske något stor, men omskalningen funkar inte med detta forum. Om någon vill veta mer så kan ni titta på http://seven.umea.com //Magnus Quote
Jonte Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Snygg bil.....förhoppningsvis ett bra köp.... synd på tråget och generatorn bara Quote
DIRAVI Posted June 30, 2004 Author Posted June 30, 2004 Ja, men nu är ju både tråg och generator kurant. Så jag använder den i regnet för att köra reservdelar till min bruksbil :-) Quote
Sonett7 Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Grattis till kopet! Ar det aluminiumskarmar bak pa den? Quote
gka Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Grattis till kopet! Ar det aluminiumskarmar bak pa den? Det är nog lackad plast, annars är nosen också aluminium. ;) Väldigt snygg måste jag säga. Rutan ger inte så lite rod-stuk. :thumbup: Hur funkar den som vindavvisare? Har DD7 måtten från boken rakt av eller är den lite mer special? Quote
DIRAVI Posted June 30, 2004 Author Posted June 30, 2004 Skärmarna är galvad stålpllåt från 'kabo' noskonen i glasfiber, i övrigt Aluminium. Quote
DIRAVI Posted July 2, 2004 Author Posted July 2, 2004 Grattis till kopet! Ar det aluminiumskarmar bak pa den? Det är nog lackad plast, annars är nosen också aluminium. ;) Väldigt snygg måste jag säga. Rutan ger inte så lite rod-stuk. :thumbup: Hur funkar den som vindavvisare? Har DD7 måtten från boken rakt av eller är den lite mer special? Tack, jo rutan fungerar ju hyfsat, men jag har bestält en högre som skall passas in nästa vecka, tänkte ha valmöjligheten inför långresor. Quote
Sören Posted July 26, 2004 Posted July 26, 2004 Skärmarna är galvad stålpllåt från 'kabo' noskonen i glasfiber, i övrigt Aluminium. Var hittar man Kabo?? Quote
Sören Posted July 26, 2004 Posted July 26, 2004 Jag har sökt efter info om DD7 här i forumet men inte hittat något. Vet dock att jag tidigare sett något om detta, men nu..... :( Har någon deras web-adress? Quote
Jonte Posted July 26, 2004 Posted July 26, 2004 Hör efter med Anton http://monkeytoys.com/locostforum/index.ph...7&t=1152&hl=dd7 Quote
DIRAVI Posted July 27, 2004 Author Posted July 27, 2004 Skärmarna är galvad stålpllåt från 'kabo' noskonen i glasfiber, i övrigt Aluminium. Var hittar man Kabo?? --- gulkasidorna.se --- KABO Nya Karosseri AB - Umeå Tel. 090-77 42 88 Lärlingsg. 28, 90422 UMEÅ · Karta * Tillverkning och service av släpvagnar * Tillverkning och service av släpvagnskåpor * Reservdelar... ---------------- Quote
Recommended Posts