Rayman Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Jag har lite delar ifrån en ford sierra över. Förutom det på bild så finns det även 2 bromsok. ett är pulverlackerat i silver med röda detaljer, det andra är bara blästrat. bromsoken är demonterade och delvis i behov av nya gummi packningar. Jag har även den andra bromsokshållaren. Diffen gjorde jag ett försök att bygga om för kedjedrift men det projektet la jag på is. de 2 delarna nere till vänster i bild blir som en kopp som sluter diffen tätt. de 2 inre drivknutarna har spår svarvade i sig för O-ringar. Båda ändarna av diffen är nersvarvade för mild presspassning för ett lager med ID 40mm. Jag tror även jag har kvar bakre naven, dock osäker. återkommer om det. Jag kan blästra och pulverlackera vissa delar åt er om ni vill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetan Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Hej Är intreserad av vänster yttre drivtapp( den vänstergängade) Även den vänstra drivaxeln Hälsningar Seth Davidsson 070-3121336 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts