Guest micke r1 Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 (edited) Både nicklas o jag åkte på pisk av denna finne..han skulle bara om :icon_oops: Samma bana samma finne...kolla vid 7 min Nu blev man lite sugen o åka dit....o göra ett nytt försök :racesmile: Junior dominerade som vanligt.... Edit : bilen framför finnen påminner lite om libells körstil :lol: (brei sladdar o körning utanför det svarta) Edited October 7, 2012 by micke r1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 :D Finnen ger sig inte efter smällen...påt igen. Laddar på lite väl mycket, eller?! Antar det var en trackday och ingen tävling?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbjurstr Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Både nicklas o jag åkte på pisk av denna finne..han skulle bara om :icon_oops: Samma bana samma finne...kolla vid 7 min Nu blev man lite sugen o åka dit....o göra ett nytt försök :racesmile: Junior dominerade som vanligt.... Edit : bilen framför finnen påminner lite om libells körstil :lol: (brei sladdar o körning utanför det svarta) När var det här eventet? Har inget minne av att det annonserats något se7en-days i Finland detta år?? Och nog är suget konstant att åka till Finland igen - blir det något 2013? :racesmile: Bjarne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Antar det var en trackday och ingen tävling?! Den första är från se7en-days mao track day o har varit uppe här förr. Den andra måste va från deras locost serie! de som jag fann lite roligt va just stället dom smällde på (blev ju omkörd 2 gg där). Bjarne ! Ja de har varit roliga resor ! tar nån tag i de där åker jag gärna med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts