Henke_HJCC Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 (edited) Som topicen säger. Gärna rullande ram, behöver ej vara färdigsvetsad. Plasten behöves inte då jag har alla gjutformar själv :) Ska vara en banbil så de mest ska ändras om och den behöver ej registeras. PM:a förslag. Hämtar i hela Sverige. Billigare ju bättre är de. Edited October 21, 2012 by AcidSheep Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oftakofta Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Som topicen säger. Gärna rullande ram, behöver ej vara färdigsvetsad. Plasten behöves inte då jag har alla gjutformar själv :) Ska vara en banbil så de mest ska ändras om och den behöver ej registeras. PM:a förslag. Hämtar i hela Sverige. Billigare ju bättre är de. Hej jag har en ram liggandes... om du är intreserad den finns i nynäshamn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts