Karlskrona Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 En dum fråga kanske men kan det vara glapp mellan bussningarna eller måste man kapa hylsan? Sen när man dra fast det ska man dra åt så det sitter lite spänt med brickor i mellan? Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Bärarmens yttre hylsa ska gå mellan ena skänkeln på U-hållaren-bussning-bärarmens yttre hylsa-bussning-skänkeln på U-hållaren. Iom detta saknar det betydelse om det är ett mellanrum mellan bussningarna. Undrar om det där blev begripligt? Ska kolla om jag har någon bild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 (edited) Ritade en usel bild till mitt föregående inlägg. Hoppas att min förklaring blev mindre obegriplig. Ser att jag glömde att rita in ett distansrör som ska sitta på bulten och gå mot U-skänklarnas insidor - ska förhindra att skänklarna böjs inåt. Antas Analog ritare Edited September 20, 2012 by Antas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 Haha tack för ett bra och utförligt svar :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts