vedde Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 (edited) Hej Lördagen den 22/9 arrangerar Challange.nu konbana på Lunda flygfält mellan Gimo och Uppsala. Se mer på www.challenge.nu. Donkervoort Stefan och jag tänkte vara där och köra. Fler sjuor = mer skoj. :racesmile: Kom dit och hjälp oss piska :whip: lite Maseratis och Porschar. :eclipsee_steering: SMA licens krävs och det kostar 300:- för en heldag. R-däck tillåtna EJ slicks. Anmälan sker på deras hemsida. Hoppas vi ses där. :D /Fredrik Edited September 12, 2012 by vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 11, 2012 Author Share Posted September 11, 2012 Stefan och jag anmälda. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 (edited) SMA licens krävs och det kostar 400:- för en heldag Kan de stämma för en endag,s sma licens för en konbane körning ? Har för mig att mittsverige banan kostade oss 550 per deltagare för en hel dag på banan....400 kr för en försäkring de låter dyrt ? Edited September 12, 2012 by micke r1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 Nä, man skall ha SMA licens. För att köra kostar det 300 :-. /Fredrik Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 ok ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts