Jump to content

Hjälm med motivlack

Arrowsmith

Recommended Posts

Säljer nu en av barnens hjälmar eftersom den är på gränsen till för liten.

Det är en AGV J1 hjälm i storlek Medium (M) som vi köpte begagnad för några år sedan.

Jag har inget kvitto eller ålder på den eller någon historia utan köpte den på Blocket och skickade den direkt till lackeraren.

Den är full av paintbrush motiv med grabbarnas egenvalda skräcktema "á la kyrkogård" som de gjorde upp med lackeraren om själva...

D.V.S. den obligatoriska liemannen gravstenar kyrkogårdsgrind och en läskig fullmåne och liknande..... se bilder.

Den har använts som extrahjälm en del och är därmed inte i "fläckfritt" skick, men är inget risigt skit enligt min åsikt.

Fräsh och ren inredning i hjälmen och precis nybytt rökfärgat visir som var äckeldyrt enligt min åsikt. (läs 350:- inkl. frakt)

Det är en hjälm av samma modell som jag sålt här tidigare LÄNK TILL GAMMAL ANNONS

fast i storlek M och omlackad enligt foton nedan.

Fler bilder kan ordnas.

För snabba svar så maila på hakan(a)locostsweden.se mail kollas flera ggr. per dygn

Annars kan ni skicka PM eller skriva i tråden men jag är inte inne på forumet varje dag.

Hjälmen ska bort - köparen står för frakten.

PRIS: Ge ett bud...

//HB//

ee2012103524Pf129.jpg

f42012103650P693b.jpg

a02012103730P024b.jpg

522012103807Pec70.jpg

782012103851P9c01.jpg

dd2012103935P8983.jpg

292012104012P2d26.jpg

Edited by Arrowsmith

• 4 weeks later...