Henke_HJCC Posted July 5, 2012 Share Posted July 5, 2012 (edited) Har lite sommar städning. Bakskärmar (passar caterham 280mm) SÅLDA! Stolar SÅLDA! Noskoner: SÅLDA! - Förskottsbetalning - Kan skickas med bussgods eller schenker. Frakt och emballage tillkommer på priset. Mått på bakskärmarna: Rundad kant utåt, mot kaross rak kant. Diagonal: 80cm (yttre kanter) Höjd: 48cm Kant mot kaross: 4cm Fler bilder mailas! Edited July 30, 2012 by AcidSheep Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke333 Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Dum fråga kanske. Men är någon av noskonerna samma som på Haynes bilen? Mvh // Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtimmyx Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Finns det någon bredd och bilder på stolarna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 Måtten är ca då de var svårt att mäta exakt. Dessa mått är innermåtten. Kanten bygger på sidorna någon cm till. Stolens längd: 130cm Sittdelens längd: 40cm Ryggens längd: 90cm Bredd längst ner: 40cm Bredd smalaste stället : 33cm Smalaste stället är över midjan på mig. Jag är 175cm lång, 70kg och jag sitter perfekt i den. Stolarna är universala så om dom passar bokram eller westfield får mätas ut innan men borde inte vara några problem. Bild finns under plasgjuteri under tjänster. Kolla där. Caterham noskonen ska även passa bokramen. Men om det är ron champion eller Haynes bil vet jag inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenneboy Posted July 8, 2012 Share Posted July 8, 2012 har du bild på bakskärmarna, och vilken bredd?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 9, 2012 Author Share Posted July 9, 2012 Står 280mm bredd. Bilder finns under "tjänster utförs" och plastgjuteri. Fler bilder kan mailas. Skicka då mailadressen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted July 9, 2012 Share Posted July 9, 2012 Är också lite intreserad av skärmarna. (Ett par) Någon bild och lite mått vore trevligt. Skulle vilja ha höjden och längden rakt över i nederkant på skärmen, så man ser ca vilken fälg som går i och att den täcker dom gamla skärm hålen. // Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 9, 2012 Author Share Posted July 9, 2012 Ska ut och ta ett mått och lite fler bilder på skärmarna. Stolarna är sålda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 Ska ut och ta ett mått och lite fler bilder på skärmarna. Stolarna är sålda. Ve det långt till garaget??? :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 12, 2012 Author Share Posted July 12, 2012 Du jag har nog över 50meter (!!!!) dit... Snarare att man ska få loss tummarna ur ändan (ibland känns de som hela handen :P ) Lägg till info på huvudtopicen... Ve det långt till garaget??? :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 Du jag har nog över 50meter (!!!!) dit... Snarare att man ska få loss tummarna ur ändan (ibland känns de som hela handen :P ) Lägg till info på huvudtopicen... Jag har skickat mailen til dig, jag är på semester men jag ska be en kompis att åka förbi garaget och kolla om dom passar bilen. //Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 15, 2012 Author Share Posted July 15, 2012 Svarta bakskärmarna sålda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 Allt sålt... Kan låsas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts