JonteN Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Testa och klicka på adressen så att den blir markerad, tryck däreftar enter! funkade för mig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesun Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Semester i Jerusalem Ett norskt par åkte på semester till Jerusalem. Det tråkiga inträffade, att hustrun hastigt avled. Mannen måste ju klara upp detta och gick till en begravningsentreprenör i staden. Denne sade: "Jag kan ordna en begravning här för 150 dollar. Vill du sända hem kistan kostar det 5000 dollar. Mannen funderade ett slag och sade: "Jag tar hemsändning". "Jamen ska du verkligen det", frågade begravningsentreprenören, "när det kostar 5000 och du kan få en begravning här för 150?" "Jo", svarade mannen, "jag kommer att tänka på att för 2000 år sedan dog en man här i Jerusalem. Han begravdes här och på tredje dagen uppstod han från de döda, och den risken vill jag inte ta". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Vad ska jag ha på mig idag??? Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 LOL :D :D Han är för go Wacko Jacko :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 hahaha :lol: det stämmer säkert... jag lovar, han sitter så varje morgon å funderar över vilken näsa som sitter bäst idag.... hahaha.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Kvinnlig vänskap En kvinna kommer inte hem en natt. Morgonen efter säger hon till sin man att hon sov hos en väninna. Mannen ringer de 10 bästa väninnorna: Ingen har sett frugan under natten ........ ? Manlig vänskap En man kommer inte hem en natt. Morgonen efter säger han till sin fru att han sov hos en vän. Frun ringer de 10 bästa vännerna: 8 stycken bekräftar att hennes man sov hos dem, 2 påstår att han fortfarande är där... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Kvinnlig vänskap En kvinna kommer inte hem en natt. Morgonen efter säger hon till sin man att hon sov hos en väninna. Mannen ringer de 10 bästa väninnorna: Ingen har sett frugan under natten ........ ? Manlig vänskap En man kommer inte hem en natt. Morgonen efter säger han till sin fru att han sov hos en vän. Frun ringer de 10 bästa vännerna: 8 stycken bekräftar att hennes man sov hos dem, 2 påstår att han fortfarande är där... :D :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 12, 2005 Author Share Posted April 12, 2005 http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer "Acke is 26% gay" :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Arrowsmith is 40% gay va fan !! :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: nästan halvbög !! NO WAY :icon_angry: :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Bara 23% :thumbup: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 36% :icon_oops: Höll på att få spader när mätaren närmade sig 100% *asg* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 10% Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 då har jag fått högst score!! "Coffe is 43% Gay" :whistling: :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Snyggve is 23% gay :icon_blink: nästan en kvartsbög då alltså ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 En liten grå, oansenlig man i 50-årsåldern kom in på pastorsexpeditionen, gick fram till prästen och ville bikta sig. Det går bra säger prästen. Vad gäller saken? Det är så här sade mannen, att igår böjde sig min hustru fram över frysboxen, kjolen gled upp lite, och jag kunde inte hejda mina lustar, utan drog upp kjolen helt och ned med trosorna, och sedan satte jag på henne allt vad jag orkade. Var det er hustru sade ni, frågade prästen. Ja, svarade mannen, vi har varit gifta i 28 år. Det är är ingenting att bikta sa prästen, det är helt naturligt att ha samlag med sin egen hustru. Tack det var skönt att höra, sade den lille mannen och gick. Någon timma senare kom en liten alldaglig dam i 50-årsåldern in på pastorsexpeditionen, fram till prästen och ville bikta sig. Prästen frågade vad det gällde och damen berättade: Igår böjde jag mig fram över frysboxen, och min man drog upp kjolen på mig och ner med trosorna och sedan hade vi samlag bakifrån. Det är förfärligt.. Prästen smålog och sade: Er man har redan varit här och berättat, och jag säger till er som jag sade till honom att det inte är någon synd att ha samlag inom äktenskapet. Så vi är välkomna till kyrkan om vi vill? frågade damen. Oh ja ni är så välkomna till kyrkan! svarade prästen. Det var skönt att höra sa damen, för på Hemköp sade dom att där var vi inte välkomna längre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 http://www.hrquartermile.com/forum/viewtop...opic.php?t=1640 Lite inspiration kanske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 http://www.hrquartermile.com/forum/viewtop...opic.php?t=1640Lite inspiration kanske. jodu, de va ena riktigt fina byggen vissa hade fått till där :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Lägg särskillt märke till volvon i första inlägget! Och sedan kom den svenska platta volvon längre ner, den har jag sett på flera utländska forum, den är snart världskänd. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 SMILE ! :ph34r: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 HiiiiiiiiiAaaaaaaaaa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 hahaha :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 23, 2005 Author Share Posted April 23, 2005 Hmmm.. man börjar ju fundera... :blink: http://newpope.istheshit.net/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Hmmm.. man börjar ju fundera... :blink: http://newpope.istheshit.net/ Asg.... :D Var hittar du allt Acke :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 23, 2005 Author Share Posted April 23, 2005 jag hänger på tog för många forum... har en 5-6 st att kolla av varje dag så man hittar allt möjligt då.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Rakad :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Rakad :D stackarn..... han såg inte allt för nöjd ut den kissen..... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Hallå med anledning av att GB-glaces nya glass, Nogger Black, har blivit debaterad pga sitt eventuellt rasistiska namn, har företaget beslutat att med omedelbar verkan dra tillbaka produkten. Istället lanserar man en annan läckerhet lagom till sommaren. Verkar god. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Ööööööhhhhh, baktake kanske ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Hallåmed anledning av att GB-glaces nya glass, Nogger Black, har blivit debaterad pga sitt eventuellt rasistiska namn, har företaget beslutat att med omedelbar verkan dra tillbaka produkten. Istället lanserar man en annan läckerhet lagom till sommaren. Verkar god. Dom verkar ju ha en viss tradition med sånt här...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 He he Nån som är sugen på att bli disti? http://www.missileballoon.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 har en liten film jag ville visa men kan inte pga storleken :icon_blink: nån som kan hjälpa mig, den är på 11 Mb.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 När flickorna visar naveln, då är det vår :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 När flickorna visar naveln, då är det vår :D :icon_blink: Då slipper jag gärna våren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 På tal om våren, dax för majbrasa snart... http://www.big-boys.com/articles/bonfireblowup.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Otroligt händiga ...... måtte aldrig de grabbarna bygga Locost !! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 På tal om våren, dax för majbrasa snart...http://www.big-boys.com/articles/bonfireblowup.html Huuga....hur j***la dum får man va igentligen :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stesun Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 På tal om våren, dax för majbrasa snart...http://www.big-boys.com/articles/bonfireblowup.html Rejäla gossar :thumbup: Inga j***a kärringtag här inte ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 När flickorna visar naveln, då är det vår :D fy fan :icon_blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 På tal om våren, dax för majbrasa snart...http://www.big-boys.com/articles/bonfireblowup.html så otroligt dum kan man väl inte vara!? så mycket tändmedel skulle inte ens jag tömma på, en hel dunke.... haha.... det ser grymt kul ut när hela skiten exploderar å de brinner överallt... så otroligt korkade att dom får skylla sig själva!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Man kan ju fråga sig.... Varför????? :blink: http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Tur jag hade närma till toan :oopsx: Hur i h-e Jocke E kan du ha länkar till dylikt utan någon som helst varning ???? :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Man kan ju fråga sig.... Varför????? :blink: http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html Ser ut som dom byggt karrikatyrer av HotWheels bilarna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 :blink: MÅTTE DETTA ALDRIG BLI POPULÄRT DENNA SIDAN EKVATORN..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Undrar om man får extra stilpoäng om man bombar dit en oljekylare nästan stor som en medelmåttig villa radiator på spoilern fram med hydraulslangar genom grillen?? det verkade vara ett vanligt option på dessa tingestar jocke länkat till... undrar förresten om jag inte sett samma frontspoilers på IKEA's köksavdelning med tillhörande stolar för en rimlig peng om det är någon som tänkt härma efter den rådande japanska trenden..... Stolarna kan man väl alltid sälja till någon på blocket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 :blink: MÅTTE DETTA ALDRIG BLI POPULÄRT DENNA SIDAN EKVATORN..... eeee ligger inte japan och sverige på samma sida om ekvatorn :whistling: :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 riktigt snyggt med avgasrören... hahahahahaha :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 :D Wow, vilken reaktion. Den länken är i paritet med att påstå att vissa motorer från ett visst land låter och går som en säck skit :D Men man kan ju inte komma och påstå att japaner inte har ett visst mått av fantasi, ja menar skaparglädjen är det ju inget fel på. Sen att dom totalt åsidosatt vad god smak är.... det är ju en annan femma :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Sen att dom totalt åsidosatt vad god smak är.... det är ju en annan femma :lol: Är inte det kännetecknet för det som kommer från Japan :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 ;) trodde det var reserverat för amerikaner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts