Jocke E Posted August 26, 2004 Share Posted August 26, 2004 Gulklädd tant kör bil :D He he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted August 26, 2004 Share Posted August 26, 2004 Sanningen om Japan :D :D Helt riskfritt att titta på jobbet Den japanska sanningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leto Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Liten bil film mot strömen kan man kanske säga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 Liten bil film mot strömen kan man kanske säga. lite jönsonligan på Malorca över det där ;) visst var det i den filmen de hade en flyttbar ratt? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted September 3, 2004 Share Posted September 3, 2004 jag ska inte vara sämre...fattar inte varför man måste hitta allt konstigt, som denna rockgrupp som jag inte kan vara utan längre Tenacious D rockar! Frestar själv glasytorna i bilens kupé genom att försöka sjunga med till sista tonen varje gång ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 4, 2004 Author Share Posted September 4, 2004 :thumbup: :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted September 4, 2004 Share Posted September 4, 2004 Liten bil film mot strömen kan man kanske säga. lite jönsonligan på Malorca över det där ;) visst var det i den filmen de hade en flyttbar ratt? :) På tal om Jönssonligan så brukade deras (filmbolagets) svarta blysläde stå i vårt garage tidigare och om den såg risig ut i filmerna så var det ingenting jämfört med verkligheten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Hur snygg var denna bågen då?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Hur snygg var denna bågen då?? Hur snygg var denna bågen då?? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Hur snygg var denna bågen då?? Hur snygg var denna bågen då?? 2 Hur snygg var denna bågen då?? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 8, 2004 Author Share Posted September 8, 2004 Hur snygg var denna bågen då?? Hur snygg var denna bågen då?? 2 Hur snygg var denna bågen då?? 3 WTF ??? måste vara en amerikanare som byggt den... :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 nå'n som vågar gissa 0-100 km/h :icon_blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Undrar om någon över huvud taget skulle våga testa att dra på fullt med den? Jag skulle inte göra det i alla fall trotts att jag är lite halvgalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 med tanke på att det inte fanns några rämmar för att driva kompressorerna så kan det ju inte va sånt farligt drag i den (all show no go) :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Jag tror att det är en brandhoj. Insugen till kompressorerna är egentligen munstycken för skum och gasflaskorna är egentligen pulversläckare. :D :D Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 13, 2004 Author Share Posted September 13, 2004 En man och hans fru åkte på semester till en stuga vid en sjö där man behövde tillstånd för att fiska. Mannens favoritsysselsättning var att fiska i gryningen och kvinnans att läsa böcker. En morgon kom mannen hem från sin tidiga fisketur och bestämde sig för att ta en tupplur. Kvinnan bestämde sig då för att ro ut med båten. Efter en stund hittade hon en fin plats, slängde i ankaret och började läsa i sin bok. Efter en stund dök en fiskevakt upp och sade: -" Godmorgon frun, vad gör ni för något?" -" Jag läser", sade kvinnan, "ser ni inte det?". -" Ni befinner er på ett område där det är förbjudet att fiska", sade vakten. -" Men jag fiskar ju inte, det ser ni väl?" -" Kanske inte, men ni har all utrustning med er, och därför måste ni följa med mig och jag måste bötfälla er." -" Om ni gör det så kommer jag att anmäla er för våldtäkt", sade kvinnan. -" Men... jag har ju inte rört er?" -" I och för sig inte, men ni har utrustningen med er!" Sensmoralen av berättelsen: Argumentera aldrig med en kvinna som kan läsa... :blink: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Jag har hört här på forumet att citroën har så fin komfort och väghållning. Ett tag så betvivlade jag väghållningen ;) men dock inte komforten i ovan nämda bil..... efter att ha studerat en sida på nätet så har jag nu insett fakta och har kunnat konstatera det faktum att få bilar ligger bättre på vägen...... :) Förlåt mej mina tvivel gott folk...... :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Hehe, den citroënen får ju till och med en volvo att framstå som stabil i kurvor :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Det många inte inser är att krängning inte är skadligt för väggrepp, bara man håller alla hjul i marken. Har du sett en volvo med den vinkeln så har den minst ett hjul i luften... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Den cittran måste bara haft denna mojäng installerad.. kan folk verkligen vara så dumma så att dom går på detta? men va fan tillverkarna sitter säkert på hawaii å sörplar på en pi'na colada :icon_iamwithstupid2: http://www.turbonator.com/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Den bästa jag sett på länge :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Abdullahs nya musikvideo..... (endast för dej med bredband) http://www.bargainserver.net/tmm-hifi.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 *ASG* ja jissta lambert :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uttis Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 när både frun och ungarna är satta i arbete http://www.b0g.org/wsnm/uploads/2004091407.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted September 20, 2004 Author Share Posted September 20, 2004 om man vill se ut som Michael Jackson... ( vem f*n vill det föresten ?? :blink: ) http://www.i-mockery.com/./halloween/bag/w...wacko-jacko.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 24, 2004 Share Posted September 24, 2004 Ingen vill veta var du köpt din tröja.... Vi har alla hört låten men det har varit få förunnat(?) att få se tröjan de sjunger om. Men här är den!! Trevlig helg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 24, 2004 Share Posted September 24, 2004 Ingen vill veta var du köpt din tröja....Vi har alla hört låten men det har varit få förunnat(?) att få se tröjan de sjunger om. Men här är den!! Trevlig helg! hmmmm. jag tycker den ser ganska........"praktisk" ut för "trevliga hemmakvällar" som det så vackert brukar heta. :wub: :wub: :wub: :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted September 24, 2004 Share Posted September 24, 2004 (edited) Abdullahs nya musikvideo.....(endast för dej med bredband) http://www.bargainserver.net/tmm-hifi.html Samma sak fast på turkiska :D Turkhits - Alla talar svenska Senil och svettig man är ju en jätte hit !!!!!! Edited September 24, 2004 by Zaphod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Jag visste att han var kvar i garderoben :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Resten finns här --> http://vtec2.webas.at/phpBB2/viewtopic.php?t=70 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Stämningen i hönsgården var uppåt värre. Alla hönsen kacklade av förtjusning för det skulle komma en ung, viril tupp och ersätta den gamle utslitne kraken. Den gamle gick omkring lite smådeppad och filosoferade över livets allmänna jävlighet för han tyckte inte att han var helt slut än. Den nye, unge tuppen fick det verkligen bra. Hönsen stod i kö för att låta honom ge dom en omgång, och alla vinglade dom på ostadiga ben tillbaka till sina reden skrockande när de provat vad han förmådde. Men efter några dagar tog den gamle tuppen sin efterträdare avsides och sa: - Hönsen retar mig för att jag gav upp min ställning som hönsgårdens herre så lätt, så bara för syns skull vill jag att du besegrar mig i en kamp. Sen kan du med all rätt betrakta dig som kung här och jag kan dra mig tillbaka i lugn och ro. Är du med på att springa tjugo varv runt hönshuset? - Kör i vind, sa den unge tuppen. Det ska bli en lätt match. Men till hans stora förtvivlan kom han på efterkälken redan under första varvet och efter tre varv hade den gamle tuppen dragit ifrån ytterligare. Den unge tuppen bjöd verkligen till, han sprang allt vad han förmådde och svetten lackade från både kam och sporrar, men det hjälpte inte. Den gamle tuppen behöll försprånget. Så small plötsligt ett gevärsskott och den unge tuppen föll stendöd till marken i ett moln av damm. - Bonden på gården svor en ful lång ramsa och sade sedan till bondmoran: - Aldrig att jag köper någon mer tupp av Lundbergs i granngården !! Det här är den tredje på en månad som är homofil och bara intresserar sig för min gamla tupp..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 (edited) Så small plötsligt ett gevärsskott och den unge tuppen föll stendöd till marken i ett moln av damm.- Bonden på gården svor en ful lång ramsa och sade sedan till bondmoran: - Aldrig att jag köper någon mer tupp av Lundbergs i granngården !! Det här är den tredje på en månad som är homofil och bara intresserar sig för min gamla tupp..! :wohow: :wohow: :wohow: Resten finns här --> http://vtec2.webas.at/phpBB2/viewtopic.php?t=70 Flawless, simpelt och roligt som fan Måste nog ta en närmare titt på det där ;) Edited October 8, 2004 by Henrik Nilsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Det här är den tredje på en månad som är homofil och bara intresserar sig för min gamla tupp..! *ASG* :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 8, 2004 Author Share Posted October 8, 2004 Resten finns här --> http://vtec2.webas.at/phpBB2/viewtopic.php?t=70 Bwhaaa.... denna killen känner jag.. Robban heter han.. :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 9, 2004 Share Posted October 9, 2004 Fru Johanssons diskmaskin gick sönder och hon tog kontakt med en servicefirma, som lovade skicka en tekniker nästa förmiddag. Fru Johansson hade avtalat ett möte samma förmiddag och instruerade därför teknikern: "Nyckeln ligger under dörrmattan. Laga diskmaskinen och lägg fakturan på bordet. Ni behöver inte vara rädd för hunden, han kommer inte att röra er. Men tala absolut inte med papegojan!" När teknikern anlände dagen efter, fann han nyckeln under dörrmattan, öppnade dörren och stod öga mot öga med den största och mest skräckinjagande hund han någonsin hade sett. Hunden var dock genomsnäll och tittade lugnt på, medan teknikern lagade diskmaskinen. Papegojan däremot kastade nötter på honom, skrek, skällde och överöste honom med obsceniteter. Till slut kunde teknikern inte bärga sig längre och röt åt papegojan: "Håll käften, din fula, jävla kråka!" Då svarade papegojan: "Hugg, Karo!". Sensmoral: VARFÖR KAN ALDRIG KVINNOR FÖRKLARA ORDENTLIGT?!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted October 9, 2004 Share Posted October 9, 2004 De e bra Jonte.. Fick denna ikväll. För er som har powerpoint. björnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 10, 2004 Author Share Posted October 10, 2004 De e bra Jonte..Fick denna ikväll. För er som har powerpoint. björnen haha.. gamalt klasiskt Eddie Murphyskämt som han drar i RAW eller om de e i DELERIUS... :D båda rekomenderas starkt då båda är humorbiblar.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 nyhetssändning från Irak ofarlig fil http://program.hey.nu/videos/newsreportfromIraq.wmv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 nyhetssändning från Irakofarlig fil http://program.hey.nu/videos/newsreportfromIraq.wmv :D Den var bra ASG. Det bor ett barn i oss alla :D :D :prop: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 Efterlysning... Jag letar efter den lilla Videosnutt med en kille som startar upp en STOR motor i sitt garage... Det flyger papper och skräp i hela garaget när motorn startar.... Någon som vet vart jag hittar den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docen Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 Efterlysning...Jag letar efter den lilla Videosnutt med en kille som startar upp en STOR motor i sitt garage... Det flyger papper och skräp i hela garaget när motorn startar.... Någon som vet vart jag hittar den? Här finns filmen. V12 Mvh Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 http://www.svartavaskan.se/movie/svartavas...skan_medium.WMV :icon_blink: :blink: :) :D :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 13, 2004 Author Share Posted October 13, 2004 bra snubbar... de lär dofta "kärlek" där ett tag framöver... :P http://www.clubturbo.net/gsxrstua.WMV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 Efterlysning...Jag letar efter den lilla Videosnutt med en kille som startar upp en STOR motor i sitt garage... Det flyger papper och skräp i hela garaget när motorn startar.... Någon som vet vart jag hittar den? Här finns filmen. V12 Mvh Daniel Nästan så där gjorde jag med min Ford V8a efter jag renoverat den. Enda skillnaden var att jag hade headers på den så det blev bara ett utblås på varje sida. Jag trodde inte det var sant! Ljudet var totalt öronbedövande, vi stod helt chockade i röken efteråt och alla var lomhörda lång tid efter. 5,9 liter V8 ryter ganska bra. ;) Skulle kunna tänka mig att ha en V8 surrandes i vardagsrummet istället för braskamin...man får bara leda ut avgaserna på nåt fiffigt sätt... :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 bra snubbar... de lär dofta "kärlek" där ett tag framöver... :P http://www.clubturbo.net/gsxrstua.WMV Ja dessa norrmän :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 13, 2004 Author Share Posted October 13, 2004 bra snubbar... de lär dofta "kärlek" där ett tag framöver... :P http://www.clubturbo.net/gsxrstua.WMV Ja dessa norrmän :D ja vi e bra roliga.. :D :lol: ;) ( nu e ja iof bara ½ norsk, men de räcker.. :D ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 Kanske en sjua inne i vardagsrummet kunde slå norrbaggarna på fingrarna... :thumbup: :thumbup: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Dirkschneider Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 Efterlysning...Jag letar efter den lilla Videosnutt med en kille som startar upp en STOR motor i sitt garage... Det flyger papper och skräp i hela garaget när motorn startar.... Någon som vet vart jag hittar den? Här finns filmen. V12 Mvh Daniel Vad ska man ha för växellåda till den där motor o vilket seven chassi klarar den där motorn? :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts