Ungjaevel Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Någon som har möjlighet att hjälpa mig med en störtbåge? Bara en C-båge, inget avancerat alls. (Typ bifogad fil) Eller någon som har en länk eller så man kan gå vidare med? (I Göteborg med omnejd...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtimmyx Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Ursäkta att jag lägger mig i men jag skulle satsa på att åtminstone ha bakåtsträvor om det inte är en gigantisk musfälla man är ute efter. Borde inte vara så mycket mer jobb, men bra mycket "säkrare" (om det ordet ens kan yttras när man pratar Sevens). :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ungjaevel Posted July 10, 2012 Author Share Posted July 10, 2012 (edited) Tackar, har funderat själv på detta. Kommer inte i första taget racea; går jag in på den biten så är det självklart med mer stabil båge. För tillfället är det endast för estetikens skull. Är även ute efter div. "enklare" arbeten i tunnt rostfritt, tig svets mm. Någon som är intresserad? Edited July 10, 2012 by Ungjaevel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts