Nallemannen Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 Jag har fått nys om en ny topp till min motor, han frågar om regnr. vilket jag inte har för bilen är skrotad och regnr går ju då vidare. Hur kan man ta reda på om det är samma topp, vart hittar man motorkoden? I mina papper står det att det är en Zetec 2.0 liter 97kw motorkod NGA UFO3850 bilen va en mondeo 97a. Vilka toppar passar på den motorn, fanns det olika modeller 97? Kanske går i lite planing och portnings tankar..... :icon_oops: //Björn Quote
pelleöberg Posted May 27, 2012 Posted May 27, 2012 Jag har en topp liggandes som jag håller på med just nu , portad med Agap sport kammar o komplett med lachcaps o planad till 11,0;1 i komp förhållande. Kan de vara nåt tror du? Kammarna har gått ca 20 mil. / Pelle Quote
Nallemannen Posted May 28, 2012 Author Posted May 28, 2012 Jag har en topp liggandes som jag håller på med just nu , portad med Agap sport kammar o komplett med lachcaps o planad till 11,0;1 i komp förhållande. Kan de vara nåt tror du? Kammarna har gått ca 20 mil. / Pelle Du har fått PM!!! :) Quote
Recommended Posts