Jonas Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Den korta: Min 368mm Max 408, 110mm fläns för Sierra diff i ena änden, 88mm fläns med 57mm passning(Ford English type drive flange fitting, Quaife/MNR backväxellåda osv..) i andra änden. Den längre: Min 620mm Max 663mm, 88mm fläns med 57mm passning(Ford English type drive flange fitting, Quaife/MNR backväxellåda osv..) i båda ändarna. Byggda på nya delar och inte gått många mil. 2000:- för båda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Hej Lägger du ner verksamheten eller? Blir det ingen BEC? Ser ut som rena rama utförsäljningen. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted May 14, 2012 Author Share Posted May 14, 2012 Nej då, säljer bara av lite delar som jag har dubbletter av för att finansiera fortsättingen!! :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts