Jump to content

Recommended Posts

Posted

Idag är det Vårmönstring i Lindesberg, Regn eller inte regn det är frågan.

Däremot är det inte en fråga om tow-bar eller ej. Åker jag, är det tow-bar till Lindesberg och losskoppling cirka 2 km från centrum på "den vanliga platsen".

Posted

Hemma igen från Vårmönstringen i Lindesberg. Körde losskopplat cirka tre fjärdedelar av cruisingvarvet delade upp det så för det blev mest praktiskt. Sedan ihopkoppling CealmSeven och V70. Därefter brukar jag köra cruisingvarvet genom stan i norrgående rikting. Folk är inte vana vid tow-bar kan jag konstatera. Ändå har jag kört så mycket tow-bar de senaste tre åren. Roligt att visa upp funktionen. Inget regn. Tack för det.

Kan också noteras att jag ofta glömmer LGF-skylten. Icke denna gång. Möjligen lite pinsamt att jag glömde ta bort den när jag cruisade. Kom på det till slut...... Kanske därför inte däcken slits hårt. LGF-skyltens förtjänst.

Posted

jag kom dit lite sent men jag hade nöjet att få se ekipaget röra sig både för egen maskin och med towbar. Mkt fin bil du har :) :thumbsup: