Eirify Posted June 14, 2004 Share Posted June 14, 2004 Måste byta mailadress pgr byte av abonemang. Men hur ändrar jag min mailadress i min inloggning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 14, 2004 Share Posted June 14, 2004 hmm.. jag kopplar inte riktigt vad du menar med "inloggning", men byta mailadressen i din profil kan du göra själv... Klicka på "Mina inställningar" längst upp på sidan.. näst längst ner på vänster sida hittar du "• Change Email Address.... där kan du skriva in din nya mailadress... :) hoppas det var det du menade..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirify Posted June 15, 2004 Author Share Posted June 15, 2004 hmm.. jag kopplar inte riktigt vad du menar med "inloggning", men byta mailadressen i din profil kan du göra själv...Klicka på "Mina inställningar" längst upp på sidan.. näst längst ner på vänster sida hittar du "• Change Email Address.... där kan du skriva in din nya mailadress... :) hoppas det var det du menade..... Aaaa så enkelt var det!! Tackar tackar Blev jag underkänd i IQ-testet nu ? :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Blev jag underkänd i IQ-testet nu ? :lol: jag skall genast blockera ditt IPnummer så du aldrig kommer in här igen.. ;) :prop: ;) ps. skönt att det löste sig iaf... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts